om du smeker på min kropp och berömmer allt du ser

Imorgon tar jag tåget till huvudstaden, gud vad gott det ska bli att komma bort lite! Ska åka allt som finns på gröna lund och bara må gott. h ä r l i g t

Idag har jag tagit det rätt så lungt, träffat Victoria och Wenche en sväng, varit med när syster övningskört, kollat på film med mamma och även hunnit med att städa mitt rum och renbäddat i sängen! Så nu är jag nyduschad och fräsch, ska bli rätt gott att lägga sig snart, är hur trött som helst verkligen!! Sover hur mycket som helst men ändå känner jag mig sleten, vet inte vad det kan bero på..

Nu ska jag packa ner lite saker, lägga mig och läsa en stund sen får det bli sovdags! Ha det bra för det ska jag, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0