men om du är en riktig man som kan tillfredställa mig, så finns det nog en chans att du får ligga med mig

Åh, Sunne igår och hade det hur kul som helst! Ett minus är väl när jag försökte komma in på 18 och vakterna kom och slängde ut mig från Kolsnäs parken där ett tag, men kom in tillbaka och hade det awesome resten utav kvällen! Ikväll kör vi igen, björn rosenström och det kommer bli grymt!! Ikväll är det all in som gäller, "vad som helst kan hända"

Har inte skrivit på ett tag nu men har haft fullt upp hela dagarna, och orkar inte sätta mig och blogga direkt när jag tar det lungt ett stund. Men hoppas ni står ut. Bloggar mer när helgen är över och slänger in bilder!!

latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0