Jag skulle ge dig allting du pekar på, Men bara när du inte hör vågar jag säga så.



När bild? Ohyes baby! Sitter at the moment vid tvn, inte alls ovanligt om man säger så.. Hade film mys med syster och godis påsen förut, kollade på "Hall Pass" och "Just go with it". Inte de bästa filmerna men det gick att kolla på och man fick sig några skratt iallafall! Imorgon visar det sol hela dagen och det hoppas jag verkligen på. Måste bättra på brännan **
Så ska försöka få med mig någon till stranden och pressa och bada hela dagen, skulle vara riktigt underbart det!:)

Inte länge kvar tills jag drar till Stockholm heller, shopping, gröna lund och allsång blir! Kan ju inte bli mycket bättre. Ska bli riktigt gott att komma från denna hålan för iallafall en natt och två heldagar! Nu ska jag klicka runt bland tv-kanalerna och kolla om det finns nått bra att kolla på såhär sent. Vi hörs imorgon, sweat dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0