I need a doctor

Åhh, två dagars utgång och det känns verkligen.. Tror det blev lite för mycket av det goda igår, ja det hände nått igår tror ja! Förfestade hos Sofie och sen åkte vi till Ransäter, sprang runt där och träffa massa med folk och sen gick vi till en husvagn med folk, spelade gitarr och hade det jätte mysigt. Bra kväll med andra ord! Denna dag har bestått av en visit till syster och sen ätit grillat med familjen och umgåtts med min söta vän Diana. Haft det trevligt som bara den! Like you bruden. Nu sitter jag hemma med godispåsen till mitt sällskap, blir snart några movies innan jag somnar. Kommer iallafall slockna väldigt fort ikväll för herregud vad sliten jag är. Ett stort - på det alltså. Ha det bra mates!
Later















Jag tror det spåra ur igår? eller vad säger jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0