du kan se hur gatan brinner

Igår hade jag en jätte bra dag tillsammans med Victoria och Johanna, käkade glass, pratade och så var vi kontrollanter på skoga bingon. Jag fick springa runt och dela ut pengar, haha! Hade en stor lust att stoppa ner några hundra lappar i fickan där ett tag. Efter det följde jag med Victoria hem ett tag, vi åt panpizza och satte på en film vi menade att kolla på men så blev det icke, tror vi var lika rädda båda två!! Drog mig hemåt runt halv två inatt och då blev det sängen direkt, slocknade på bara några sekunder tror jag.. 

Imorse vaknade jag att mamma kom in med ett h&m paket till mig (visar bilder sen) och allt passade perfa! Så det gjorde min dag lite bättre:) Nu kollar jag på harry potter och senare får jag se vad dagen bjuder på. Later



Ni är guldvärda för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0