-----

I'm a space bound rocketship and your heart is the moon, and i'm aiming right at you


Min dag har bestått av att jag följde med min söta farmor till Ekshärad och sen med henne och handlade. Fick mig jordgubbar och strumpbyxor! Sen kom jag hem och grillade med familjen som sagt, fixade till mig och drog hem till min brud Diana. Vi kollade på världens sötaste film "sammys äventyr" tror jag den hette, vi växer nog aldrig upp!! Haha, handlade om en skölpadda och såklart var den teckand, me like!! Sen gjorde vi inte speciellt mycket, tagit det lungt osv. Nu sitter jag här, hade tänkt att jag skulle sova direkt men fick bli en titt på datorn ändå.. Ja det var min dag det!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0