we go down to the river, and into the river we dive

Vaknade runt ett idag då maten var klar, bara kliva upp ur sängen och äta! Satte på OC och kollade på de sista avsnitten av säsong 2. Sen följde jag med Pappa till expert, kollade på tv:er och beställde hem så förmodligen får jag den till veckan, gott! Efter det åkte vi till farmor och farfar och hälsade på. Fick mig lite fika och så! Nu har jag ingen aning om vad dagen bjuder på. Hoppas jag hittar på något roligt att göra, men just nu känner jag inte för att göra någonting annat än att bara vara hemma och ta det riktigt lungt!:)

Puss;*



Fick bli en 32-tums i denna modell! :) Pappa är att riktigt bra han!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0