shine

Igår blev det som sagt lite kalas för min del. Började hemma vid Emil innan vi drog oss hemåt till Moen. Stannade där ett tag innan Anton och David kom och hämtade mig och Wenche. Då åkte vi och hämtade Ida och sen släppte de av mig vid S så jag sov där inatt. Kom hem runt ett idag och då satte jag mig vid datorn ett tag innan jag hoppade in i duschen och senare drog mig neråt till Wenche. Kollade på desperate housewives och åt kycklingtallrik! Satt väldigt gott i magen det må jag säga. Kom hem jämt efter halv nio och nu borde jag träna på mitt tyska prov jag har imorgon, får se om orken lyckas ta sig fram snart! Annars har jag haft en toppen helg. Somnar förmodligen gott ikväll kan jag tro!

Godnattt


The Morning Of – Shine - Älskar låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0