nothing compares 2 U

Känns hur gott som helst att det är fredag idag! Mindre gott att jag verkligen inte har någonting att hitta mig på med, surt! Hade no prov idag som inte kändes ett dugg bra, har verkligen svårt med no ämnena har jag märkt, uscha.. Hoppas inte att jag får omprov iallfall! Var även ner en sväng till Victoria förut och kikade på lite one tree hill innan hon skulle dra sig vidare till Ekshärad. Sen gick jag hem och fick i mig hur god mat som helst, så är mätt som en propp och ska nog ladda ner lite filmer jag kan roa mig med resten utav kvällen, hoppas på en lite bättre kväll imorgon iallafall, inga planer än så länge.

Ha en liiiite bättre kväll än jag har sötisar, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0