lär dig genom att göra det

Kom hem från skolan för inte alls länge sen. Slängde i mig några smörgåsar och så i magen. Gottit! Rätt go dag i skolan idag förutom att det var himlans jobbigt på idrotten, känns verkligen att jag är otränad!! Sprang idioten flera gånger om och fyy.. Nu sitter jag iallafall i tvrummet och lyssnar på musik för fulla muggar, känner att jag börjar blå rätt så taggad inför helgen. Kör all in på rallyhelgen här? Nej men kommer iallafall bli en råskön helg!

Ikväll blir det att kolla hockey med Wenche. Ska bli trevligt. A-lag som spelar så hoppas på en lika bra match som förra gången! Ska inte uttråka er mer nu, haha! Nej nu ger jag mig för ett tag

Kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0