jag kan vara positiv och negativ

Gjorde nationella prov direkt på morgonen idag, och det känns riktigt bra faktiskt! Hade en skriv uppgift idag och egentligen skulle vi sitta i cirka tre timmar men jag valde att sitta i drygt en timme för jag kände mig klar och så redan då! Hoppas det blir mer än godkänt för det skulle kännas riktigt bra. Har förövrigt haft en väldigt slapp dag i skolan och det gillar vi! Hade slöjd de sista timmarna och jobbade faktiskt bra där med. Ska bli roligt att göra ett svårt arbete där med så jag kan satsa på lite högre betyg. Kom hem jämt före tre och placerade mig vid datorn direkt då. Har ingen aning om vad det blir idag men ska nog kanske umgås med Wenche. Får se hur det blir! Annars känns det rätt skönt med rallyhelg och långhelg, en gång om året det händer något roligt här! Nu ska jag snart slänga i mig lite mat och kolla på några gamla one tree hill avsnitt! Ha en braaaa dag people

Kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0