jag kan inte falla för dig om du inte är där och tar emot mig

Lördag fick det bli utgång för mig, började hemma vid Leona. Sen vidare till någon som hette Mattias, där var vi ett tag innan jag och några följde med hem till Konrad och sen Ricky. Kvällen tog slut före tre då jag åkte hem och pratade med Anna och Elinn ett bra tag, sen ut och prata lite med Linus. Sen hem tillbaka och vänta på sällskap som jag inte fick, somnade och min mobil var heeel knäpp! Äschhhh!

söndag fick det bli en chill dag för mig. Vaknade runt elva med världens baksmälla, usch! Gick upp och fick i mig lite i min mage och sen la jag mig och sov hela dagen. Fick bli en snabb sväng ner till Wenche, sen hem tillbaka och la mig och vilade. Hoppade in i duschen och sen fick det bli sängen igen! Min helg har varit helt toppen och jag var helt slut på söndag.

Idag måndag tog jag mig en sovmorgon, orkade verkligen inte komma upp ur sängen.. Fick gå till skolan så duktig som jag är. Missade musiken men det var inte hela världen! Dagen var go och gick fort så när jag kom hem bakade jag en tårta eftersom mamii fyller år idag! Gratttis!! Åkte en tur och hälsa på farmor och farfar sen hem tillbaka och kollade på oc. Go dag! Nu får det snart bli film resten utav kvällen.

Godniiight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0