crazy beautiful life

Hade två vanliga lektioner i skolan idag, sen tidig lunch sen bar det iväg upp mot slalombacken där det var pulka race för hela slanten! Tyvärr höll jag på att frysa ihjäl (enligt mig) så jag drog mig hemåt lite tidigare och slängde mig i ett varmt bad och sen fixade till lite mat och kollade på en massa avsnitt av OC. Nu sitter jag här vi datorn och väntar på att Wenche ska höra av sig så jag kan dra mig neråt till henne och kolla på de nya avsnitten av one tree hill! Men kanske tar ett tag till innan hon blir klar med det hon skulle göra :-)

Annars har jag bestämmt mig för att söka till omvårdnad, ekonomi och samhäll. Inte vilken ordning än men jag söker in och får se om jag ändrar mig hur jag vill gå. Men något av de tre blir det iallafall! Kommer nog sluta bra vilket som kan jag tänka mig. Vore rätt gott att gå en yrkesförberedande linje och få jobb direkt efter studenten än att gå tre år till, jaa, jag får se hur det löser sig!!

Jag vill ha heeeelg, orkar inte med skolan. Så förbannad skoltrött och så mycket läxor och annat nu i skolan, nej snälla ge mig looooov!!

Kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0