And I need you so bad I need you so so bad I need you so bad, And why do you come by if you're leaving?

Måndags morgonen är alltid värst. Men lyckades dra mig upp ur sängen jämt före halv åtta, då jag snabbt fick fixa till mig innan det bärde iväg till skolan med två timmars musik. Men tur var väl det att det faktiskt var roligt på musiken idag, haha.. Inte ofta jag tycker det. Men vi sjöng och spelade till en helt okej låt så det gick. Hade tyska prov idag och det kändes riktigt bra faktiskt, hoppas det blir ett G iallafall.
Var till sjukan och solade förut med Diana, fick lite färg på kroppen men inte mycket alls, blir nog en stund i solariumet imorgon med kan jag tro. Nu har jag nyss duschat och ska lägga mig ner och kolla på OC ett tag med grönsaker och dipp.

Godnatt sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0