YOU'RE NOT IN LOVE

Kort och go skoldag idag faktiskt. Gick riktigt snabbt idag tyckte jag, övat på teatern eller vad man ska säga med tjejerna och det kommer bli en riktig succe på tisdag! Lussevak på måndag så vi kommer ju självklart va i rätt form. Haha! Efter skolan var det bara att åka hem, fått mina paket med högtalare och ett linne idag också. Nöjd! Städade rummet och åt så tiden skulle gå fortare, vid fem åkte jag till Elina och fixade frillen, hel nöjd. Fick träffa världens goaste hund, åh vad kär jag blev! Sen hem till Ellen och sen vidare till hallen och kolla på när killarna spelade. De vann i sudden eller vad det nu heter! Nu är jag hemma och nyss kollat vem som vann i idol, hejade mer på Robin och tyckte han skulle ha kammat hem det men. Sånt är livet! Nu blir det mys med mysmusik med mig själv och snart krypa ner under täcket. Night



mallaballa och jag i skolan, diggar dig bruden!

Kommentarer
Postat av: malin

åh vilken smickarande bild, gillar dig också Sandra! :)

2011-12-10 @ 20:45:06
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0