was it I who broke you down last night?

Hade en riktigt go dag i skolan idag, inte en jobbig lektion tror jag vi hade! Muntligt i engelskan och det gick ju galant i min grupp. Fick sluta en timme tidigare och då bar det iväg till bankomaten med Vickan där vi skulle ta ut pengar men smart som jag är kom jag på när vi hade gått att jag har ju ingen plånbok med. Brorsan kom och hämtade oss och jag åkte hem och fixade mig mat. Sen när mamma kom hem åkte vi till Ica och hämtade ut mitt paket från bubbleroom och det passade perfekt! Annars har jag varit med pappa till farmor en sväng, rättat till mina skrivuppgifter och skickat in och tagit det lugnt! Hur skön dag. Nu ska jag kika lite på house och sen får det nog bli sängen.
Igår då, bakade jag pepparkakor tillsammans med bästa syrran, men dissade det rätt snabbt och började göra chokladbullar istället. Smarrigt! Men pepparkakorna blev goa och fick en lite mer julkänsla, inte många dagar kvar nu! Ska bli riktigt mysigt. Over and out

ballade det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0