THAT ISN'T VERY CHANEL GIRL

Nu är det sista måndagen innan jullovet! Kan säga att jag längtar något till jul och nyår. Idag har jag varit i skolan, ätit julmat med klassen, det har varit en riktigt go dag i skolan. Inte en enda jobbig lektion. Hem och inte gjorde alls mycket, sen tog jag med mig pappa till ica och hämtade ut mitt paket som hade kommit. Allt passade och det är ett plus! Sen vidare till farmor och farfar och hälsade på, fick mig lite fika och gottit. Nu ligger jag nyduschad i sängen och ska snart plocka upp lite här på mitt rum, stökigt igen. Sen får det nog bli en tidig kväll eftersom jag har sovit så himla dåligt inatt!! over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0