SHE TURNED THE PAGE AND ENTERED A NEW CHAPTER ALL ALONE, BUT WHO WOULD'VE KNOWN IT WOULD FEEL SO GOOD.

Kollar runt överallt för att hitta en nyårs klänning men hittar inte någon! Blir så himla sur eftersom den jag menade beställa hem igår inte fanns kvar när jag skulle trycka på bekräfta. Surt alltså! Igår hade jag inte allt mycket för mig under dagen, blev inge bak för mig, städade mitt rum och städade ur garderoberna. Hittade massa onödigt! På kvällen umgicks jag med Ellen och folk, kollade baksmällan 2, pratade och hade den allmänt bra. Hur trevligt! Idag är mina syskonbarn här och jag har lagat tacos åt oss alla och nu sitter jag och tar det lugnt bara och kollar runt efter saker jag ska tillägga på min önskelista! Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0