MANGE BJUDER

Dagen i skolan gick hyffsat snabbt, stannade kvar tills fyra på extra matten och tränade på provet. Men lutar mer åt ig imorgon känner jag!! Har haft en riktigt slappis dag, gjorde mat när jag kom hem och la mig i sängen och lyssnade på musik och umgåtts med syrran idag bara. Hade ett riktigt krig förut, hon kittla mig så jag trodde jag skulle gå åt! Fy vad jag hatar det alltså. Fick mig ett skratt iallafall! Sitter go och nyduschad i sängen och har beställt hem en beställning från bubbleroom. Nöjd, pappa betalar! Nu ska jag snart läsa igenom matten en gång till sen får det bli att dejta kudde. Så mycket kärlek till mig säng nu, trött än! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0