I'M MADLY IN LOVE WITH YOU

Trög dag i skolan, men den tog slut! Började åtta och slutade fyra. Och långa lektioner hade vi också! Åkte hem direkt och gjorde mig fiskbullar och potatis, sen på med träningskläderna och upp till styrkan och köra ett pass. Var jobbigt, eller jag är inte i form för träning än. Får försöka bättra mig med det iallafall! Kom hem och städade mitt rum, käkade gröt och sen hoppade jag in i duschen. Och nu ligger jag i sängen och ska börja träna på läxan vi har tills imorgon. Bulimia Nervosa i hälsan. Och sen några uppgifter vi fick från någon ekonom. Skjut mig! Tar aldrig slut på läxor och prov. Imorgon är det fredag vilket betyder helg och klipp o färg för mig hos Elina. Har ingen aning om än hur jag ska slinga mig, men det lutar åt någon blond nyans iallafall, får helt enkelt höra med henne och se. Idolmys med tjejerna och kanske bio på lördag. Toppen helg alltså, kan inte bli bättre. Over and out!



jag tror du söker efter mer än du ser
men jag ser att du ler och tror att du tvivlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0