you can't always get what you want

Världens drygaste dag i skolan kändes det som idag! Glad att den tog slut tillslut så jag fick åka hem. Gör inte så speciellt mycket nu men tänkte baka mig något gott sen sätta mig ute ett tag, även om inte solen är uppe direkt nu men. Ikväll får det bli hårdträning för min del, väldigt behövligt!!

Kort vecka den här veckan sen tar jag lov en vecka, känns ur skönt må jag säga! :) Påsk till helgen och då är jag sugen på något roligt? Jag tror ni vet vad. haha!

Borde nog också plocka ihop lite på mitt rum men vet inte om jag orkar göra det, ser ut som en bomb här inne och det är ju inte direkt trevligt!! Fick även reda på att den 7:e maj ska jag på föreläsning för handledarkursen för att börja övningsköra, kan ju bara säga att jag längtar redan till körkorte!! fy tusan vad gott det ska bli säger jag. Två år kvar!! ;-)

kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0