vi ska ut och festa ragga på det mesta

Hade en hel skön kväll igår med bra personer! Började hemma vid Ida med henne och några fler innan vi drog oss vidare till Edebäck till hibs avslutningsfest, där var det en hel del folk och var helt okej roligt faktiskt. Åkte hemåt därifrån runt tre och då åkte jag och Sebb hem till mig där vi slocknade med kläderna på och hela faddiruttan! Vaknade imorse med världens bakfylla, får väl skylla mig själv hur jag mår idag!! Men var en värd kväll iallafall:)

Idag har jag inte gjort någonting alls, var med syster till Helena förut sen gick vi och köpte oss lite gottit. Satt mycket gott i magen det kan jag lova. Underbart väder ute så det är ett stort plus i kanten. Inte länge kvar till sommarlov heller! Sköönt. Nu ska jag snart fixa till mig en hemma lagad pizza och glo på film. Skola imorgon vilket jag gillar mindre..



Tog en bild igår, pigg Ida?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0