kärlekens tunga

Gjorde mitt matte prov idag efter skolan som jag legat drygt 6 månader efter med, så bra där tycker jag! Gick inte så bra som jag hade trott på men hoppas resultatet blir någotlunda bra.. Efter skolan åkte jag och Wenche ut och köpte mjukglass i det fina vårvädret, sen träffade vi Leona och Jolin en sväng och bara varit ute och tagit det lungt. Gick hem till henne ett tag och sen drog jag upp till styrkan och körde ett pass, hur gott som helst var det! Nu är jag nyduschad och fräsch, ska snart sätta på några prison break avsnitt och kolla på innan jag somnar. Borde plugga in tyskan och so:n också, men vet inte riktigt om jag lyckas dra fram min ork till det......

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0