har mina ölbrillor på öh öh öh ölbrillor

Underbart väder ute! Har varit det under hela påsk och jag älskar det :-) I fredags och lördags fick det bli partaj för min del, kan ju säga att fredagen var lite bättre än igår iallafall. Var hemma vid Ida sen gick vi till Klara och efterfest hemma vid Ida innan jag drog mig hemåt runt fyra. Igår blev det förferre vid Helena, sen vidare till Sandra där jag var i typ fem minuter innan jag drog mit uppåt till Limpan och hälsade på. Han kolla film så kollade lite jag med, sen mötte jag Wenche och åkte hem till Helena. Den kvällen var helt okej, kom hem runt halv fyra.

Idag har jag inte gjort så mycket, köpt glass och varit till kussen. Senare blir det nog chill med några brudar. Kan nog bli en bra kväll ändå! :-)

Kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0