han är en riktig karl en sån man vill ha

Igår fredag hade vi engelska nationella prov hela förmiddagen, kan ju inte säga att det gick så väldigt bra för min del. Gjorde mitt bästa så det är bra iallafall! Åkte till sportaffären och fick mig nya tränings skor av mammis. Sen hem och kollade på pb ett tag innan jag drog upp till styrkan och körde ett pass. Hem och åt mat och fixade till mig lite innan jag drog mig neråt till Wenche. Dit kom även Elin efter ett tag så vi hade det roligt :) Efter ett tag skulle de på studentfest så Angelica kom och hämtade mig på mopeden så åte jag till dom ett tag, grillade korv och hade det trevligt. Johanna, Jolin, Marcus, Gabbe och Martin var även där. Runt halv tolv åkte jag till S och vi kollade film och hade mys. Trevligt!;) Idag har jag ingen aning om vad det blir, men är sugen på att göra något roligt. Får se vad dagen bjuder på helt enket..

Min dator är snart lagad och det gillar jag, känner att det är inge roligt att blogga på denna dator eftersom jag inte har någonting roligt på den här. Får stå ut några dagar till.

Puss på naveln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0