C'mon get me, get me on the floor

Har inte bloggat på flera dagar men det är bara för jag inte haft orken till det. Min dator funkar inte så får använda den stationära som är himla snabb.. De senaste dagarna har jag inte gjort speciellt mycket, varit i skolan och kirrat kort på styrkan! Var och träna där igår och det gillade jag, så kommer bli hård träning för min del. Gott!!
Annars igår var jag ensam hemma ett tag för de andra var till Torsby, så beställde mig pizza och kollade på tv hela kvällen, rätt gott. Lite senare fick jag sällskap och det var mys!

Idag har jag inga planer alls, men funderar på att kila upp till styrkan lite senare och sen lägga mig i solariumet och få lite färg på kroppen. En lugn helg alltså, behövligt!!

Nu ska jag dra mig, känner att bloggen blir tråkigare och tråkigare, men ni får stå ut tills min dator är fiiiixad ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0