allting var så enkelt då, eller vad dom säger

Sitter just nu i min säng med datorn i mitt knä och inte gör ett dugg! Kollar runt på olika hemsidor efter avslutnings klänningar och hittar en hel del fint faktisit. Tror jag ska klicka hem en beställning snart :-) Har inte gjort något speciellt idag, tog en tur ner till Vickan som jag skulle och sen har jag varit hemma och ätit chips. Senare ikväll får jag mysbesök, tur att jag städat osv på mitt rum!! Hade nog inte varit så roligt att komma hit annars, puh.

Ska nog dra på en film innan jag ska ut och fixa med lite saker, imorgon taggar jag inför fest? Tror det lutar åt det hållet. Wiiihoooo!! Min helg kan nog inte sluta bättre än såhär då, fy tusan. Klickade hem en ny väska förut också, rätt välbehövligt eftersom jag inte äger för många, he-he.

Nej gud nu känner jag att jag verkligen tölar på om saker som inte ens är viktiga, men blir så när man är uttråkad kanske...

Hihi pusss



In the end, we only regret the chances we didn't take,
the relationships we are afraid to have and the decisions we waited to long to make.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0