alla vill till toppen och göra karriär

Sitter för tillfället inne och kollar på Gossip Girl just nu. Ska snart fixa till mig lite innan jag ska försöka hitta på något!

Har haft ett underbart lov hittills, och bättre kommer det bli! Valborg till helgen och på fredag blir det förhoppningsvis grill med några brudar och på lördag blir det utgång, kan inte bli så mycket bättre! ♥

Under lovet har jag hunnit med att grilla, två festkvällar, myskvällar med kompisar och allt annat roligt! Ser fram emot helgen som kommer bli toppen och de sista veckorna tillsammans med klassen innan jag tar sommarlov och börjar i en ny klass! Sommaren -11 kommer bli så råbra!! :-)

Beställde hem en klänning till middagen förut och lite annat smått och gott som kan vara bra till sommaren, får se när det dyker ner i brevlådan. Ska även försöka få pappi att köpa en kamera åt mig! Är väldigt behövligt just nu eftersom alla i husets kameror är trasig, opsiii!

Vi hörs gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0